18:53 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
اثر مثبت ۵.۷ هزار میلیارد تومانی نرخ جدید تسعیر ارز بر عملکرد ۶ ماهه "وبملت"

1399/07/19 10:24

اثر مثبت ۵.۷ هزار میلیارد تومانی نرخ جدید تسعیر ارز بر عملکرد ۶ ماهه "وبملت"

نماد برتر- بانک ملت باتوجه به اعلام نرخ جدید تسعیر ارز از اثر مثبت خالص ۵.۷۸ هزار میلیارد تومانی بر عملکرد ۶ ماهه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.


 به گزارش نماد برتر، بانک ملت باتوجه به اعلام نرخ جدید تسعیر ارز از اثر مثبت خالص 5.78 هزار میلیارد تومانی بر عملکرد 6 ماهه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.



براین اساس، "وبملت" در اجرای بخشنامه 15 مهر بانک مرکزی و با توجه به رویه اتخاذ شده درباره نحوه تسعیر دارائی ها و بدهی های ارزی در تهیه صورت های مالی سال 98 اعلام کرد: در صورت اعمال نرخ های مندرج در بخشنامه جدید( مبلغ 12900 تومان برای هر یورو و مبلغ 11000 تومان برای هر دلار) پس از اعمال تعدیلات و لحاظ هزینه مطالبات مشکوک الوصول عمومی برای تسهیلات جاری و هزینه مطالبات مشکوک الوصول اختصاصی لازم برای تسهیلات و مطالبات ارزی غیر جاری از بابت اعمال تغییر نرخ تسعیر ارز و در نظر گرفتن آثار مالیاتی مترتبه دارای اثر مثبت خالص 5.78 هزار میلیارد تومانی بر عملکرد 6 ماهه این بانک خواهد بود. صورت های مالی 6 ماهه بانک حاوی جزئیات بیشتر در پایان این ماه در سامانه کدال منتشر خواهد شد.